به گزارش ایرنا در این بیانیه که عصر چهارشنبه در مرکز خبر حوزه منتشر شده، آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) با قطع ایادی استکبار جهانی از ایران و مبارزه با سلطه آمریکا و دیگر دول استعماری نقطه عطفی در تاریخ ایجاد کرد و خواب را از چشم آنان ربود.
بیانیه حاکی است: سیر اقتدار فزاینده نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری پیشوای فرزانه حضرت امام خامنه‌ای و پیشرفت خارق العاده در همه عرصه‌های علمی، صنعتی، اقتصادی و نظامی آنان را به تکاپو وادار کرد تا اقدام هایی جهت کند کردن حرکت سریع نظام اسلامی انجام دهند.
در ادامه این بیانه آمده است: توطئه‌های متعدد استکبار جهانی برای شکست این نظام مقدس یا تنزل از مواضع قاطع انقلابی اعم از جنگ تحمیلی، کودتاها، ترورها، انفجار، تفرقه‌افکنی‌ها و محاصره‌های اقتصادی هیچ‌کدام نه تنها نتوانست از رشد و بالندگی نظام اسلامی بکاهد، بلکه ملت مومن و قهرمان ایران را مصمم‌تر و عزم بر خودباوری و استقلال همه‌جانبه را راسخ‌تر نمود و همه این موفقیت‌ها در پرتو رهبری‌های داهیانه ولی فقیه و تبعیت محض ملت عزیز ایران از ولایت فقیه بود.
بیانیه ادامه یافته است: اکنون که شیطان بزرگ - آمریکا - خود را در منطقه شکست‌خورده دیده، تصمیم‌ گرفته با خروج از برجام و پیمان شکنی، تحریم‌های جدید و فشار اقتصادی دیگری وارد کند، غافل از آن که فشارهای اقتصادی جز بر عزم راسخ ملت قهرمان ایران به خودکفایی و استقلال اقتصادی نیفزوده است.
بیانیه حاکی است: شگفت‌آور است دولت‌هایی، به نصیحت ایران اسلامی معتقد به حرمت تولید سلاح‌های هسته‌ای، می‌پردازند که خود بزرگ‌ترین سازندگان و قاتلان مردم مظلوم هیروشیما با بمب هسته‌ای بوده‌اند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ملت بزرگ ما چهل سال است که هنوز ندای باصلابت امام خمینی(ره) در گوششان طنین‌انداز است که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و «رییس جمهور آمریکا بداند منفورترین آدم دنیاست پیش ملت ما، امروز منفورترین افراد بشر است پیش ما.»
شورای هماهنگی مراکز عالی حوزوی در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است: ما حوزویان هم‌صدا با ملت قهرمان و مومن ایران ضمن اعلام تبعیت از فرمان ولایت مطلقه فقیه به همه جهانیان اعلام می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران مسیر خویش را برای تحقق حاکمیت الهی و دفاع از محرومین جهان انتخاب کرده تا زمینه‌های ظهور مصلح جهانی حضرت مهدی (عج) را آماده نماید.
توافق جامع و نهایی هسته‌ ای وین با عنوان شناخته شده و رسمی برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام در راستای توافق جامع بر سر برنامه هسته‌ای ایران و به دنبال تفاهم هسته‌ای لوزان، در سه ‌شنبه 23 تیر 1394 در وین اتریش بین ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 (شامل چین، فرانسه، روسیه، انگلستان، آمریکا و آلمان) منعقد شد.
ترامپ شب گذشته خروج آمریکا از توافق نامه هسته ایران و 1+5 و بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را اعلام کرد. رژیم صهیونیستی، عربستان ، امارات و بحرین در اقدامی هماهنگ اولین کشورهایی بودند که از اقدام ترامپ حمایت نمودند.
7404 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.