به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری قم روز دوشنبه اعلام کرد که سید مهدی صادقی در دیدار مدیران حراست استانداری و بخش های تابعه با بیان این که نقش نظارتی حراست نباید منجر به بی اعتمادی در بین کارکنان شود افزود: این مساله زمانی محقق می شود که حراست به وظایف ذاتی خود به صورت صحیح عمل کند.
وی در ادامه با اشاره به نقش مسئولان حراست در هدایت مدیران برای اجرای اهداف سازمانی گفت: حراست دستگاه ها ضمن حفظ منابع انسانی که از مهمترین سرمایه های دولت هستند می توانند مدیران را برای شناخت ریشه ای مشکلات و تلاش برای حل آنها کمک کنند.
وی همچنین با تاکید بر توجه به مبانی کارشناسی در تهیه گزارش ها خاطرنشان کرد: نباید دیدگاه های شخصی و باندی در تصمیم گیری ها و راه حل مشکلات دخالت داده شود.
صادقی، مهمترین هدف از تشکیل دستگاه های دولتی را خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: عملکرد واحد حراست دستگاه ها با ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان رابطه مستقیم دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان حراست سازمان ها نقش موثری در ارتقاء خدمات به شهروندان دارند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مسئولان حراست سازمان ها اظهار داشت: این تاثیرگذاری می تواند در روند رو به جلوی سازمان مثبت و یا حتی منفی باشد.
استاندار قم رصد دقیق مسائل سازمان را از وظایف مسئولان حراست دانست و گفت: این رصد در صورتی که نقش کمک کننده در تحقق اهداف سازمانی داشته باشد ذر جهت سیاست های نظام خواهد بود.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.