معصومه ظهیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان، ورزش روزانه بانوان در بوستان های ویژه بانوان و سالن های ورزشی مختلف انجام می شود.
وی از بوستانهای ارغوان و نرگس درقم به عنوان 2 بوستان ویژه بانوان یادکرد وگفت: در این شهر نسبت به جمعیت بانوان این تعداد مجموعه ورزشی کم است که باید ارتقا پیدا کند.
وی با بیان این که در ورزش های همگانی استقبال بانوان بیشتر بوده است گفت: پارسال برنامه های همگانی از جمله همایش های دوچرخه سواری، طناب کشی و سایر رشته های ورزشی اجرا شد که شاهد مشارکت حداکثری بانوان بودیم.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: باید طرح جامعی برای اجرای ورزش های همگانی برای بانوان در نظر گرفته شود تا شاهد رغبت آنان برای حضور در برنامه ها شویم چرا که امروزه کم تحرکی مشکلات جسمانی و روحی بسیاری را برای زنان که به عنوان عنصر اصلی خانواده هستند ایجاد کرده است.
وی تاکید کرد: نیازمند فضای مناسب و فرهنگ سازی برای اجرای برنامه های ورزشی برای بانوان هستیم که باید مسئولان مربوطه در این زمینه دغدغه مند نسبت به سلامت جامعه باشند.
وی بااشاره به ارتقای وضعیت ورزش های قهرمانی بانوان گفت: سال گذشته ورزشکاران بانوان دررشته های مختلف به ویژه در بسکتبال نام آوران خوبی بودند و از رده 2 به سوپر لیگ امتیاز کسب کردند همچنین در رشته های ورزشی به صورت فردی نیز شاهد درخشش آنان بودیم.
ظهیری گفت: بانوان ورزشکار نیازمند حمایت از سوی مسئولان ورزشی قم هستند تا بتوانند با امکاناتی که در اختیار دارند موفقیت هایی را به نام استان کسب کنند.
وی با اشاره بر این که امیدواریم منطقه ای در قم از سالن ورزشی محروم نباشد گفت: باید تعداد سالن های ورزشی با تلاش مسئولان مربوطه افزایش پیدا کند و خدمات مناسب با کمترین قیمت به بانوان ارائه شود.
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.