وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان با شرایط خاص خبر داد و گفت: کارفرمایان واحدهای مشمول جریمه که جرایمشان مربوط به تاریخ قبل از 22/12/95 باشد؛ در صورت مراجعه و پرداخت اصل حق بیمه جرایمشان مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی ربیعی صبح امروز (6 اردیبهشت ماه) در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و بر این اساس اخیرا نشستی را با کانون کارفرمایی کشوری داشته‌ایم و بر همین اساس مصوبه‌ آن را به هیات وزیران اعلام کردیم تا به تولیدکنندگان کشور کمکی شده باشد.

وی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان با شرایط خاص خبر داد و گفت: کارفرمایان واحدهای مشمول جریمه که جرایمشان مربوط به تاریخ قبل از 22/12/95 باشد؛ در صورت مراجعه و پرداخت اصل حق بیمه جرایمشان مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این کارفرمایان می‌توانند با سازمان تامین اجتماعی توافق کنند و همچنین کارفرمایانی که بعد از این تاریخ و از ابتدای سال 96 مشمول جرایم شدند تا سه ماه بعد از مصوبه هیات وزیران می‌توانند دلایل خود را ارائه کنند تا مشمول بخشودگی جرایم شوند.

ربیعی با بیان اینکه در کنار این کارها اقداماتی در راستای اشتغال فراگیر را مورد توجه قرار داده‌ایم، گفت: سیاست توسعه و گسترش کارگاه‌های کوچک و متوسط در دستور کارمان قرار دارند و همانند سال 96 در سال 97 هم اعطای وام اشتغال این کارگاه‌های کوچک و متوسط به صورت فراگیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاوه بر این اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال روستایی با نرخ 4.6 دهم پیش‌بینی شده که این کارگاه‌های کوچک و اشتغال‌های روستایی غیر از اشتغال‌های بزرگی است که باید در کشور ایجاد شود و اصولا این کارگاه‌های کوچک نقش مکمل کارگاه‌های بزرگ را دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.