به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سال جاری، با اشاره به برگزاری کارگروه سازگاری با کم آبی در استان افزود: سازگاری با کم آبی موضوع مهمی است و تامین منابع جدید آب دیگر ممکن نیست.
وی در ادامه سخان خود گفت: باید درک روشن و صحیحی از جوانان داشته باشیم؛ نشاط، تنها شادی ظاهری نیست، بلکه رضایت مندی در وجود انسان موجب نشاط می شود.
صادقی ادامه داد: باید با اعتبارات موجود، بهترین برنامه‌ ها را برای جوانان داشته باشیم، به آنها به ویژه در فضای خانواده محبت کنیم و باور جوانان از فضای خانواده شکل بگیرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی صحیح و آینده نگری گفت: باید در جایگاه خودمان نگاه درست به جوانان داشته باشیم و معرفت لازم را نسبت به آنها کسب نماییم، از همه اختیارات خود برای حل مشکلات جوانان استفاده کنیم و در کنار امکانات نیازمند یک برنامه ریزی صحیح هستیم.
وی با اشاره به ضرورت تلاش برای ازدواج دوباره زوجین جدا شده در استان گفت: باید مدیران دستگاه‌ ها این تلاش را از مجموعه خودشان آغاز نمایند، مدیران نباید به این مساله بی توجه باشند، آنها می ‌توانند از ظرفیت کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در این زمینه استفاده کنند.
استاندار قم در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌ های گوناگون استان برای برگزاری برنامه ‌های اوقات فراغت هماهنگ باشند، تا بتوانند این برنامه‌ ها را با قوت برگزار کنند.
نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال جاری، با حضور محمدمهدی تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
7406/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.