به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، وی در دیدار جمعی از فعالان عرصه مهدویت درقم افزود: دراین راستا لازم است که کتابهای معتبر مهدوی به عنوان کتاب درسی مورد استفاده طلاب و فضلا معرفی گردد.
وی درادامه با اشاره به هجمه دشمنان علیه معارف دین به ویژه مهدویت گفت: همه به خصوص حوزویان باید خود را مجهز به سلاح علم و عمل کنند تا بتوانند در مقابل این هجمه ها، از دین و معارف مکتب دفاع نمایند و آماده پاسخگویی به شبهات باشند.
وی تصریح کرد: توفیقاتی که برای انسان در احیای امر حضرت به دست می ‌آید، نشات گرفته از توجهات خداوند و حضرت ولی عصر(عج) است، این توفیق را به هر کسی نمی ‌دهند، باید قدردان آن بود.
وی گفت: صاحب اصلی همه و حوزه‌ ها، وجود مقدس حضرت ولی عصر(عج) است و هر کس به گونه ‌ای خود را به خدمت حضرت ملازم کند و مردم را بیشتر با این فرهنگ آشنا کند، بالاترین عبادت
را انجام داده است.
آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به این که اساس دین و ایمان و ولایت، مهدویت است، افزود: مساله ولایت حضرت ولی عصر(عج) بسیار با اهمیت است، لذا همیشه باید یاد آن حضرت باشیم و مردم را با یاد ایشان مانوس کنیم.
وی ادامه داد: استاد اعظم ما حضرت آیت الله العظمی بروجردی به طلابی که برای تبلیغ می رفتند توصیه می کردند که در همه حال به یاد حضرت(عج) باشند و به مردم هم توصیه کنند که در همه حالات یاد حضرت(عج) فراموش نشود.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.