سید وحید غیاثی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اگر قرار است در سال جاری تیم آتلیه طهران قم با همان مشکلات مالی فصل قبل و امکانات محدود در لیگ برتر حضور داشته باشد همان بهتر، که از ابتدا انصراف دهد.
وی ادامه داد: قم به عنوان قطب فوتسال ایران در صورتی که از امکانات و تجهیزات مناسب در لیگ برتر برخوردار باشد، ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر ایران و باشگاه های آسیا را دارد، ولی متاسفانه مورد بی مهری واقع شده است و اگر در سال یک درصد هزینه ای که صرف تیم فوتبال صبای قم می شد به این رشته و تیم های لیگ برتری اختصاص پیدا می کرد ما امروز در حد آسیا بودیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه 16 سال حضور بنده در لیگ برتر فوتسال کشور، به نظر می رسد روند فعلی ما را در فوتسال به جایی نمی رساند و نیاز است برای جوانان و تیم های خود، فکر اساسی داشته باشیم.
غیاثی با بیان اینکه در فصل جاری در قم مربیگری نخواهد کرد، گفت: با تیم شهرداری ساوه و یک تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور مذاکره کرده و به احتمال زیاد فصل جدید در ساوه فعالیت خواهم کرد.
وی گفت: در صورتی که به تیم شهرداری ساوه و یا هر تیم دیگر بروم برای استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی تلاش خواهم کرد و اولویت بنده استفاده از بازیکنان قمی در آن تیم ها نیست.
رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران قم هفته گذشته به ایرنا گفته بود که نامه انحلال تیم را به هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان ارسال کردم و قرار شد در نشستی مشترک، در این زمینه تصمیم گیری شود.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد و در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر با 40 امتیاز موفق به کسب عنوان پنجم این رقابت ها شد. این در حالی است که تیم فوتسال هیات فوتبال قم بعد از حدود دو دهه حضور در لیگ برتر، به عنوان قهرنشین رقابت ها سقوط کرد.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.