به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونان و مدیران استانداری قم، محور همه فعالیت های استان در سال جاری را برنامه و چشم اندازهای تعیین شده دانست و افزود: باید ارزیابی لازم نسبت به تحقق برنامه های مشخص شده و میزان پیشرفت این طرح ها بر اساس زمانبندی با جدیت پیگیری شود.
وی کار مشترک و هم افزا در راستای اجرای برنامه های توسعه ای استان قم را ضروری دانست و گفت: پیشرفت و گره گشایی از مشکلات قم در سال های اخیر نتیجه هم افزایی مسئولان استان بوده و ادامه این توفیق ها نیازمند هم افزایی بیشتر مسئولان است.
صادقی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان حمایت از تولید داخلی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جذب سرمایه گذاری در بخش تولید، کمک به توسعه واحدهای تولیدی و ارتقای کیفی کالاها از مهمترین مباحث برای کمک به تولید داخلی است.
وی بر کاهش تصدی گری دولت در همه بخش ها تاکید کرد و اظهار داشت: طرح های موجود اقتصادی قم در راستای کاهش تصدی گری دولت باید به بخش خصوصی واگذار شود.
صادقی با انتقاد از نگاه حزبی و جناحی در مسیر خدمت به مردم تصریح کرد: اگر بخواهیم در زمینه خدمت به مردم توفیق حاصل شود، باید از هرگونه نگاه حزبی، جناحی و باندی خودداری کنیم و این موضوع به عنوان یک اصل در دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

** احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم نیز در این جلسه، تشکیل خانه احزاب، تعامل با رسانه ها و دانشگاهیان، ارتقای وفاق اجتماعی و انسجام ملی، کاهش آسیب و تنش در محیط های دانشجویی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و برقراری تعامل سازنده بین صنعت و دانشگاه را بخشی از برنامه های این معاونت در سال جاری عنوان کرد.

** رئیس سازمان برنامه و بودجه قم نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تدوین سند اشتغال استان تا اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: در این سند وظیفه دستگاه های اجرایی در زمینه تولید و اشتغال مشخص خواهد بود و مبنای کار در سال 97 این سند می باشد.
حسن رضوی، سهم اشتغال استان قم در سال 97 را 16 تا 20 هزار شغل عنوان کرد و گفت: 10 طرح اولویت دار استان قم در سال جاری نیز مشخص شده است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، اجرایی می شود.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.