به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز ،مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با 2 دستگاه خودرو از جنوب کشور به این استان منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کنند که پس از اعلام ، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ضمن هماهنگی قضایی، ماموران به محورهای مواصلاتی استان قم اعزام و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری سرانجام هر 2 خودرو شناسایی و متوقف شدند.
بلفکه افزود: پس از انتقال خودروها به پلیس مبارزه با موادمخدر قم، از یکی از خودروها بیش از 84 کیلوگرم تریاک در قالب 30 بسته و از خودروی دیگر بیش از 73 کیلوگرم تریاک در قالب 28 بسته، کشف شد.
وی گفت: در این رابطه چهار تن دستگیر که در نهایت پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

** کشف 33 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم همچنین از کشف 33 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در استان خبر داد.
بلفکه اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین اجرای طرح ایست و بازرسی با حضور اکیپ واحد سگ موادیاب در یکی از محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه تریلی تانکردار را به ظن قاچاق متوقف کردند.
وی گفت: خودرو تریلی حامل سوخت گازوئیل و از غرب کشور به مقصد گرمسار بارگیری اما در بارنامه روغن سوخته درج شده بود.
وی افزود: در ادامه با اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان قم و طی هماهنگی های انجام شده خودرو مذکور به مقر اداره مبارزه با قاچاق کالای این پلیس منتقل و 33 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد.
بلفکه افزود: در نهایت متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.