سید محسن میرهادی عصر سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: دراین رابطه دو سوله نیز با امکانات لازم آماده سازی شده بود که درمواقع اضطرای از آن برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه شش بوستان اصلی شهر عبارتند از فدک ، امام رضا(ع) ، غدیر ، علوی ، نیایش ومهدی با امکانات کامل از جمله سکونتگاه های مسقف ، نمازخانه ، سرویس های بهداشتی ، ظرف شویی دراختیار مسافران نوروزی بود ، اظهار داشت: اولویت اصلی شهرداری هدایت مسافران به هتل ها و میهمان پذیرها و دراولویت بعدی مدارس و درنهایت بوستان ها بود.
درایام نوروز 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و پذیرایی در قم میزبان مسافران بود.
300 باب مدرسه با 2 هزار و 866 کلاس درس نیز برای اسکان زائران نوروزی در نظر گرفته شده بود.
وی با اشاره به فراهم سازی پنج پایگاه راهنمای زائران و مسافران نوروزی در مبادی ورودی و سطح شهر گفت: دراین پایگاه ها روزانه به چهار هزار و 800 تن اطلاعات لازم از قم ارائه می شد.
وی افزود: دراین مدت 100 هزار نقشه قم نیز برای رفاه حال زائران و مسافران نوروزی دراختیار آنان قرار گرفت.
میرهادی با اشاره به سامانه 137 قم اظهار داشت: در ایام نوروز هفت هزار و 100 تن از مسافران نوروزی با این سامانه تماس گرفته که بیشتر آنها در راستای اطلاع رسانی از جمله درخصوص هتل ها ، میهمان پذیرها ، بوستانها و مناطق تاریخی و دیدنی قم بود.
6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.