محسن وزارتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در 11 روز نخست تعطیلات نوروزی سال گذشته، 16 میلیون لیتر مصرف بنزین در این استان به ثبت رسیده بود.
وی اضافه کرد: در این مدت یک میلیون و 360 هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شده است که در مقایسه با سال گذشته که یک میلیون و 250 هزار لیتر بوده است، 8.5 درصد افزایش یافته است.
به گفته وی، در 11 روز نخست سال جدید بیش از پنج میلیون و 700 هزار لیتر گازوییل مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که بیش از چهار میلیون و 600 هزار لیتر بوده است، 22 درصد افزایش نشان می دهد.
وزارتی با بیان این که شرکت نفت برای تامین فرآورده های نفتی تا 17 فروردین ماه آماده است، گفت: از نظر میزان فرآورده ها کمبودی وجود ندارد و ذخیره سازی مطلوب انجام شده است.
وی ادامه داد: روزانه 2 اکیپ گشت مشترک این شرکت با اداره کل استاندارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت، جایگاه های فرآوده های نفتی استان قم را از نظر موجودی فرآورده و کیفت آن کنترل می نمایند.
استان قم دارای 52 نقطه عرضه فرآورده های خام نفتی است که از این تعداد 18 جایگاه تک منظوره و 32 جایگاه دو منظوره است؛ همچنین در 34 جایگاه علاوه بر بنزین، نفت و گاز نیز توزیع می شود.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.