حجت ‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم پنجشنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال خیمه های معرفت در 40 بقاع متبرکه برپا شده است و تا 15 فروردین ماه دایر است.
وی افزود: غرفه های خیمه معرفت شامل کودک و نوجوان، قرائت قرآن، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، آشنایی با شهدای مدافع حرم، نقاشی خلاقانه، پاسخگویی به احکام شرعی در دو بخش مجزای خواهران و برادران، مشاوره روانشناختی و خانوادگی و سخنرانی چند رسانه‌ ای است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که امسال اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه 30 درصد افزایش یافته است گفت: این خیمه‌ ها در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، مسجد مقدس جمکران، کوه خضر نبی ، مزار مقدس شیخان و بقاع امامزادگان شاخص با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی پذیرای زائران است.
استان قم دارای 444 بقاع متبرک امامزادگان است.
وی ادامه داد: همچنین خیمه های معرفت در بقاع امامزادگان در بخش های پنجگانه استان قم از جمله امامزادگان جعفر(ع) زواریون، عبدالله(ع) قلعه چم و عبدالله ابیض و سایر بقاع متبرکه در حال فعالیت است.
استان قم دارای یک شهرستان و پنج بخش مرکزی، سلفچگان، جعفریه، کهک و خلجستان است.
حسینی مقدم، از فعالیت 160 مبلغ در اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: این مبلغان ضمن پاسخگویی به سوال ها و شبهه های دینی و فرهنگی زائران، مشاوره های تخصصی فردی و اجتماعی نیز ارائه می کنند.
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.