به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید قم، سید جواد هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: درسالجاری نیز تاکنون 25دیدار از خانواده معظم شهدا با حضور ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه و استاندار قم صورت گرفته است.
وی ضمن تقدیر از مسئولان به جهت حضور در برنامه های دیدار از خانواده شهدا افزود: سال گذشته نیز حضور ائمه جمعه و استاندار قم در برنامه طرح سپاس پر رنگ و اثر گذار بود.
وی درادامه به طرح پایش نیز اشاره کرد و گفت: پارسال سه هزار و 375 تن از والدین شهدا تحت پوشش طرح پایش سلامت قرار گرفتند که این طرح با حضور 70 پزشک عمومی و متخصص اجرایی شد.
هاشمی ، تعداد مراکز درمانی،‌کلینیکی و پاراکینیکی تحت قرارداد را 132 مرکز در استان قم عنوان کرد.
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همایش تجلیل از پدران آسمانی با حضور سه هزار تن از پدران و فرزندان معظم شهدا همزمان با شب میلاد حضرت علی (ع)در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار می شود.
وی هدف از این همایش را تجلیل و تکریم از مقام شامخ پدران شهدا و فرزندان آسمانی آنان ذکر کردو گفت: تجلیل و تکریم والدین معظم شهدا ،بزرگداشت ارزشها است،‌ شهدا جانشان را برای حفظ ارزشها، عزت، امنیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کردند.
وی تصریح کرد: تبعیت از فرمان ولایت فقیه و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و دفاع از مظلومان، توصیه شهدا است، شهدا به امیر مومنان علی (ع) اقتدا کردند،‌آنان با ایستادن در برابر ظلم و استکبار برای برپایی عدالت زمینه ساز واقعی ظهور بودند.
مردم متدین و انقلابی قم شش هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کردند.
درحال حاضر سه هزار و 663 والدین شهدا، یک هزار و 593 همسر شهید و چهار هزار 214 فرزند شهید در قم سکونت دارند.
6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.