اکبر سلیمیان سه شنبه شب درگفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دراین مدت یک میلیون و 821 هزار دستگاه خودرو به قم وارد شد.
وی افزود:همچنین در این مدت یک میلیون و 680 هزار دستگاه خودرو به شهرستان قم وارد شد که نشانگر رشد هشت درصدی نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی سال گذشته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم با بیان این که آزادراه تهران- قم، کاشان- قم بیشترین حجم وسیله نقلیه را داشته است گفت: این محورها جز پرترددترین محورهای مواصلاتی استان بوده است که شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم بوده ایم.
وی ادامه داد: آزادراه ساوه- سلفچگان نیز یکی دیگر از محورهای آمد و شد وسائل نقلیه بوده که در آن ترافیک نیمه سنگین و روان است.
سلیمیان با اشاره به این که 86 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان قم گفت: از این تعداد 21 دوربین نظارتی و 65 دوربین ثبت تخلف است.
در استان قم 209 کیلومتر آزادراه، 191 کیلومتر بزرگراه، 178 کیلومتر راه اصلی و 155 کیلومتر راه فرعی وجود دارد و کل راه های شریانی استان 609 کیلومتر می باشد.
قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.