مرتضی صبوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بیشنبه هوا برای امروز 29 درجه، برای روز جمعه 30 درجه و برای روز شنبه 32 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود که ماندگاری این هوای گرم در هفته آینده نیز همچنان در استان ادامه خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی قم ادامه داد: کمینه دمای هوا برای روز جمعه 9 درجه و برای روز شنبه و یکشنبه نیز 11 درجه پیش بینی می شود.
وی وضعیت آب و هوایی امروز را در قم صاف تا کمی ابری در برخی ساعات با وزش باد پیش بینی کرد و گفت: سرعت وزش باد ممکن است به 40 کیلومتر بر ساعت برسد.
صبوری، وضعیت جوی روز جمعه را صاف و گاهی وزش باد با بیشینه سرعت 30 کیلومتر بر ساعت پیش بینی کرد و گفت: انتظار داریم روز شنبه چهارم فروردین هوای استان قم صاف، کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد با بیشینه سرعت 40 کیلومتر بر ساعت باشد.
کارشناس هواشناسی قم پیش بینی کرد: به طور کلی در سه روز آینده پدیده خاص آب و هوایی در استان قم رخ نمی دهد.

** ثبت بیشینه سرعت 55 کیلومتر بر ساعت وزش شدید باد در دستجرد قم
صبوری با اشاره به وزش شدید باد در شب گذشته در استان قم گفت: بیشترین سرعت ثبت شده وزش باد در استان مربوط به دستجرد با 55 کیلومتر بر ساعت بوده که این میزان سرعت با توجه به اقلیم قم طبیعی محسوب می شود.
وی ادامه داد: بیشنبه ثبت شد سرعت وزش باد در شهر قم 50 کیلومتر بر ساعت، کوشک نصرت قم 48 کیلومتر بر ساعت، قنوات 40 کیلومتر بر ساعت، سلفچگان 45 کیلومتر بر ساعت و جعفریه 40 کیلومتر بر ساعت بوده است.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.