به گزارش ایرنا، پیکر مطهر این شهیدان که از شهدای تیپ فاطمیون بودند، بعد از وداع مردم شهید پرور قم و خانواده هایشان در مسجد امام حسن عسکری(ع) تا عرش بدرقه شد.
دراین مراسم باشکوه که فرماندهان، بسیجیان و طلاب حوزه های علمیه و استاندار قم حضور داشتند، مشایعت کنندگان شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل داده بودند.
مداحان اهل بیت(ع) نیز در طول مسیر به مرثیه سرایی، نوحه خوانی و به بیان رشادت های شهدا در جنگ با تکفیری ها در سوریه پرداخته و مردم نیز همنوا با آنان به سینه زده و به عزاداری پرداختند.
همچنین مردم و زائران کریمه اهل بیت(ع) که تصاویری از رشادت های این شهیدان را در جنگ با تکفیری ها را در دست داشتند، پیکرهای مطهر این شهیدان را گلباران کردند.
پیکر مطهر شهدا بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) برای خاکسپاری در کنار همرزمانشان به قطعه شهدای آرامستان بهشت معصومه قم منتقل شد.
شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه ضمن تجدید بیعت با آرمان های شهدا که در دفاع از حریم ولایت و امامت از جان خویش گذشته بودند، اقدامات تروریستی در جهان اسلام را محکوم کردند. تاکنون 464 شهید مدافع حرم در استان قم به خاک سپرده‌ شده است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.