وحید نائینی یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: در بازی امروز مقابل راه آهن تهران، تعدادی از بازیکنان صبا محروم و عده ای نیز مصدوم بودند و ناگزیر از بازیکنان تیم امید در ترکیب استفاده کردیم.
وی ادامه داد: در حقیقت توان تیم فوتبال صبای قم برای حضور در لیگ دسته یک از نظر بازیکن در همین اندازه است، به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، مربیان توانایی جذب بازیکن جدید را نداشتند و متاسفانه صبا را باید از اکنون، سقوط کرده و لیگ دسته دومی بدانیم.
نائینی با اشاره به بازی دو تیم فوتبال راه آهن تهران و صبای قم خاطرنشان کرد: تیم صبا در دقیقه دوم به تیم راه آهن گل زد ولی داور با مرتکب شدن یک اشتباه فاحش، آن را مردود اعلام کرد و تمرکز بازیکنان به هم ریخته و نتوانستیم تا دقیقه 90، جبران کنیم.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در ترکیب تیم صبای قم در مقابل راه آهن تهران، 5 بازیکن بومی حضور داشت و عملکرد قابل قبولی نیز از خود نشان دادند.
نائینی بیان داشت: اگر ضعف داوری نبود ما سه امتیاز این مسابقه را کسب می کردیم ولی در طول مسابقه شاهد اشتباه های فاحش از سوی داور بودیم که روند بازی را به هم زده است.
تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم با نتیجه 1 بر صفر در برابر راه آهن تهران شکست خورد و با 12 امتیاز در رده هفدهم جدول هجده تیمی لیگ دسته یک قرار دارد. راه آهن نیز بعد از صبای قم با 10 امتیاز قعر نشین است.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.