به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر، با تاکید بر اینکه قائل به راهبرد جذب حداکثری هستیم ولی این جذب باید با رعایت اصول و بر اساس مبانی اسلامی انقلاب صورت گیرد، افزود: ظاهرا این فرد ماموریتی دارد که عدم اطاعت از ولی فقیه را نهادینه، عادی و تبدیل به یک روش کند.
وی نفوذ را موضوعی مهم در کشور دانست و گفت: نفوذ برای براندازی و ایجاد اختلاف و تفرقه از طریق بیوت خواص صورت می گیرد که یک نمونه آن را می توان در لغزش قائم مقام رهبری توسط بیت ایشان به خوبی دید.
تویسرکانی گفت: در 40 سال انقلاب از این ناحیه ضربه های زیادی خورده ایم به گونه ای که برخی مسئولان تراز اول کشور دچار خطا ها و رفتارهایی شدند که موجب سرافکنگی نظام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین، پذیرش برخی انحرافات در بیوت شخصیت ها و مسئولان برجسته کشور را موضوع بسیار سخت دانست وگفت: دشمن از طریق بیوت شخصیت ها و نزدیکان مسئولان تراز اول ، نفوذ صورت داده و این همان موضوعی است که در صدر اسلام نیز وجود داشت و برخی همسران پیامبر(ص) نیز با خبرسازی به دنبال تضعیف جایگاه آن حضرت بودند.
وی ادامه داد: حتی در زندگی شخصی خانواده رهبر معظم انقلاب که در کمال سادگی دارای تمام شاخص های سلامت ارزشی و انقلابی است دشمنان با جعل، افترا و تهمت و انتشار مطالبی علیه خانواده معظم له به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به ایشان هستند.
وی دربخش دیگری ازسخنان خود به موضوع خانواده های شهدا پرداخت و گفت:مادران و همسران شهدا بصیرترین افراد جامعه و بالاترین مصداق انسان های بصیر در انقلاب اسلامی می باشند.
تویسرکانی افزود: امروز این مادران و همسران شهدا به عنوان سرمایه های بزرگ این کشور مانند مشعلی فروزان راه را نشان ما می دهند و جامعه به برکت خون شهدا از فتنه ها عبور می کند.
وی تاکیدکرد: همه مسئولان کشور و مردم در برابر خون شهدا و زحمت و تلاش مادران شهدا مسئول هستند چرا که تمام ارزش هایی اسلامی و انقلابی ما حاصل خون 220 هزار شهید برای این نظام است.
وی اسلام و اطاعت از ولی فقیه را نقطه مشترک وصیتنامه همه شهدا دانست و گفت: امروز در جامعه محتاج چنین فرهنگی هستیم تا اطاعت از ولی فقیه سرلوحه همه ما به ویژه مسئولان شود.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.