به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید موسی حسینی کاشانی روز دوشنبه در گفت وگویی، با تاکید بر مساله آموزش اظهار کرد: با همکاری اتحادیه موسسه های قرآن و عترت استان قم، 2 دوره آموزشی، ویژه مدیران و روابط عمومی های این موسسه ها برگزار می شود.
وی بیان کرد: یک دوره «مدیریت»، ویژه مدیران موسسه های قرآن و عترت استان قم می باشد که زمان ثبت نام این دوره از یکم تا پانزدهم اسفندماه امسال است و نحوه ثبت نام آن به زودی اعلام می شود.
وی با تاکید بر امر اطلاع رسانی از برنامه های قرآنی در سطح استان قم افزود: با همکاری اتحادیه موسه های قرآن و عترت در نظر داریم که برای ارتقای سطح کیفی روابط عمومی موسسه های قرآنی، یک دوره فشرده آموزش خبرنگاری را برگزار کنیم تا از این پس شاهد اطلاع رسانی قوی تری از سوی این موسه ها باشیم.
حسینی اضافه کرد: این دوره به صورت رایگان از بهمن ماه جاری آغاز و پس از اتمام دوره، در صورت قبولی در آزمون پایانی، مدرک معتبر از سوی مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر قم به شرکت کنندگان اعطا می شود.
وی همچنین با اشاره به ١٢ تا ١٨ اسفندماه سال جاری به عنوان هفته قرآن و عترت، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هفته قرآن و عترت استان قم تا ٣٠ بهمن ماه سال جاری است، علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال دفتر قرآن و عترت این اداره کل به نشانی https://t.me/QoranEtratqom مراجعه کنند و یا با تلفن ٣٢١١٤٢٢٠ با پیش شماره ٠٢٥ تماس بگیرند.
7406/ 1175 تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.