به گزارش ایرنا، در این بازی که از ساعت 14 امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، صبای قم با این شکست، یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شده و پیروزی 1 بر صفر هفته گذشته این تیم در برابر مس رفسنجان نیز نتوانست آن را از قعر جدول نجات دهد.
وحید نائینی سرپرست تیم فوتسال امید قم در ارتباط با این مسابقه گفت: بازیکنان صبا بویژه در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه فرصت ها را به گل تبدیل نکردند به همین دلیل تیم حریف در ضدحمله به گل رسید.
وی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این بازی خط دفاع صبا بسیار ضعیف بود ولی در برابر تیم صدرنشین خونه به خونه بسیار خوب ظاهر شدیم، ضمن اینکه تیم صبا با مشکلات زیاد مالی مواجه است و به لطف مسئولان استان از گزینه های سقوط شدیم.
نائینی خاطرنشان کرد: هفته آینده بازی سختی در برابر حفاری در اهواز داریم که اگر در آن بازی نتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم کار سختی برای بقا در لیگ برتر در پیش داریم.
تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور با 12 امتیاز قعر نشین این رقابت ها می باشد. صبا چهار بازی دیگر در لیگ دارد و احتمال سقوط آن زیاد است.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.