به گزارش ایرنا، سرهنگ غلام عباس بلفکه روز دوشنبه در گفت وگویی، مبارزه با مواد مخدر را یکی از اصولی ترین و راهبردی ترین ماموریت های ناجا برشمرد و اظهار کرد: قاچاقچیان در مدت مذکور در قالب 23 باند مواد مخدر قصد داشتند با عبور از محورهای مواصلاتی محموله مواد افیونی را به استان های مرکزی کشور منتقل کنند که ناکام ماندند.
وی افزود: درسال جاری پلیس قم برخورد با خُرده فروشان مواد مخدر که باعث سلب آسایش شهروندان می شوند را، در دستور کار قرار داد و بیش از 1100 تَن در این رابطه دستگیر و تحویل مقام قضایی استان شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، به پاکسازی نقاط شهری و معابر اصلی از وجود معتادان متجاهر اشاره و ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع تر و بهتر با همراهی و همکاری مردم این معضل مرتفع شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود، با بیان این که عده ای سودجو در فضای مجازی به دنبال گمراه کردن و اغفال جوانان هستند، ضمن تاکید بر هوشیاری و مراقبت بیش از پیش خانواده ها، توصیه کرد: افراد برای درمان به توصیه های غیرپزشکی و غیرمنطقی از طریق فضای مجازی تحت هیچ شرایطی اقدام نکنند و تنها از مجاری قانونی این موضوع را دنبال کنند.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.