سید جواد خازنی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال در مورد ورزشگاه شهید حیدریان یکسری اشکالاتی را وارد دانسته که ما به دنبال برطرف کردن آنها هستیم و بازی روز شنبه هفته آینده تیم صبا و ایرانجوان بوشهر در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: بعد از لغو بازی 2 تیم فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی به دلیل بارش برف، تمرینات تیم زیر نظر مسعود خسروی مربی این تیم دنبال می شود و هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است.
خازنی خاطرنشان کرد: وضعیت تیم از نظر فنی و بدنی خوب است و امید است بتوانیم روز شنبه هفته آینده با حمایت تماشاگران، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.
در آخر دی ماه سال جاری، مسئولان تیم صبای قم، مکان برگزاری این تیم با خونه به خونه را ورزشگاه شهید حیدریان قم اعلام کرده بودند، ولی در روز بازی، سازمان لیگ با برگزاری مسابقه در ورزشگاه حیدریان قم مخالفت کرد و به ناچار بازی به ورزشگاه یادگار امام راحل منتقل شد و این اقدام باعث سردرگمی بازیکنان و برخی هواداران شده بود.
اکنون بعد از 2 هفته، بار دیگر فدراسیون با برگزاری مسابقات در ورزشگاه شهید حیدریان موافقت کرد.
هم اکنون تیم فوتبال صبای قم با 10 امتیاز در کنار راه آهن تهران در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
مسعود راشکی ششمین سرمربی تیم فوتبال صبای قم 2 هفته قبل استعفا داده و این تیم هم اکنون بدون سرمربی می باشد.
تیم فوتبال صبای قم فصل گذشته به لیگ دسته یک باشگاه های کشور سقوط کرد و اکنون نیز در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد و در صورت حمایت نشدن از سوی مسئولان، از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.