کریم بهرامی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: تا زمانی که حامی مالی نباشد امکان جذب سرمربی نیز وجود ندارد و متاسفانه در حال حاضر با مشکلات زیاد مالی دست و پنجه نرم می کنیم.
وی خطاب به مسئولان استان گفت: اگر سه میلیارد ریال به باشگاه صبای قم کمک کنید تیم صبا را در لیگ دسته یک حفظ می کنیم، ولی متاسفانه هنوز هیچ مسئولی برای کمک به این تیم اعلام آمادگی نکرده است.
بهرامی بیان داشت: وقتی حمایت مالی از تیم نباشد و باشگاه با مشکلات عدیده مالی مواجه باشد، بود و نبود سرمربی در تیم تفاوتی ندارد.
وی با اشاره به وضعیت تیم های صبا گفت: تمام تیم های باشگاه با مشکل مالی مواجه هستند و از همه مسئولان و بخش خصوصی در خواست داریم از این تیم ریشه دار در لیگ دسته یک باشگاه های کشور و تیم های پایه در رده های امید، جوانان و نوجوانان حمایت کنند.
تیم فوتبال صبای قم در سه هفته گذشته فاقد سرمربی بوده و هر سه بازی را نیز به حریفان واگذار کرد. این تیم روز یکشنبه هفته آینده باید در انزلی به مصاف تیم ملوان برود که به نظر می رسد کار سختی در این مسابقه در پیش دارد.
صبای قم در فصل گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد و اکنون نیز از گزینه های سقوط به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور است و با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول هیجده تیمی لیگ دسته یک قرار دارد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.