خلیل مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین از این تعداد، 17 مورد سه قلوزایی و 2 مورد چهار قلوزایی به ثبت رسیده است.
وی اضافه کرد: آمار تولد از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، کاهش سه درصدی را نشان می دهد.
به گفته وی، در نام های پسران؛ علی، امیرعلی، محمدحسین، امیرعباس و امیرحسین و در نام های دختران؛ فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه جزو بیشترین نام های انتخابی توسط والدین بوده است.
مرادی همچنین با اشاره به کاهش 11 درصدی آمار ازدواج در قم از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته گفت: در این مدت، هفت هزار و 411 مورد ازدواج به ثبت رسیده، این در حالی است که این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته، هشت هزار و 313 مورد بوده است.
مدیرکل ثبت احوال استان قم ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 2 هزار و 602 مورد طلاق در قم به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، سه درصد کاهش را نشان می دهد.
مرادی همچنین از افزایش پنج درصدی وفات در این استان خبر داد و گفت: در این مدت چهار هزار و 931 مورد وفات به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که چهار هزار و 702 مورد بوده، افزایش پیدا کرده است.
جمعیت استان قم در سرشماری سال 95، یک میلیون و 292 هزار و 283 تن اعلام شده است.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.