به گزارش ایرنا، سید حسن رضوی روز چهارشنبه در «نشست معاونان توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان های مدیریت و برنامه ریزی منطقه یک کشور» در قم اظهار داشت: مردم کشورمان برای احیای ارزش های اسلامی انقلاب کردند و امروز نیز در همه صحنه ها حضوری فعال دارند، از این رو باید قدردان این مردم بود و خدمات مناسبی که رضایت آنان را جلب می کند توسط دستگاه ها انجام شود.
وی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی از دولت های قبل تعریف شده و در حال حاضر با تغییراتی در شاخص ها و نحوه ارزیابی به جد در حال پیگیری است.
رضوی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید پیگیری عملکرد و خدمات رسانی دستگاه های اجرایی وضعیت بهتری پیدا کرده است که امیدواریم این امر استمرار یابد.
وی اضافه کرد: شکل گیری سازمان های استخدامی در این دولت رونق گرفته است که باید از ظرفیت قانونی آن برای بهره مندی از نیروهای انسانی و کار در جامعه استفاده کرد.
وی با تاکید بر این که خدمات رسانی به مردم باید بهتر از گذشته دنبال شود گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی می تواند منجربه شناسایی راهکارهای مناسبی برای مشکلات مردم و رفع آنها شود.
این نشست که از صبح امروز با حضور معاونان توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان های مدیریت و برنامه ریزی منطقه یک کشور در سالن جلسه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم آغاز شده عصر امروز به کار خود پایان می دهد.
بخشنامه نظارت بر عملکرد دستگاه ها از اول بهمن ماه به دستگاه های اجرایی ابلاع شده و دستگاه ها فرصت دارند تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده عملکرد و نحوه خدمات رسانی سال 96 را بر اساس شاخص های مربوطه در سامانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی بارگذاری کنند تا در خردادماه سال آینده ارزیابی انجام شود.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.