به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استانداری قم اظهار کرد: دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای 39 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل های امروزی عنوان و خاطرنشان کرد: بیان این خدمات و دستاوردها، زمینه را برای افزایش شور و نشاط و امید افزایی در جامعه مهیا خواهد ساخت.
معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به آغاز بکارستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: ستاد دهه فجر استانداری هم یک تشکیلات درون سیستمی است که کار برنامه ریزی و احصاء لیست پروژه های آماده افتتاح دستگاه ها و نیز هماهنگی دیدارها و جلسات عمومی استاندار و مدیران استان در ایام دهه فجر را بر عهده دارد.
بهشتی لیست پروژه های قابل افتتاح استان در دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و افزود: با هماهنگی های بعمل آمده، امسال هم طرح ها و پروژه های عمرانی خوبی در این ایام افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

**معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم هم در این جلسه با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: دستگاه های دولتی و احزاب و گروه های سیاسی استان باید از فرصت دهه مبارک فجر به شکل مناسبی، برای به تصویر کشیدن جلوه های کارآمدی نظام و دولت و تقویت وجوه وحدت آفرین در جامعه استفاده کنند.
احد جمالی وحدت، همدلی و هم افزایی را پیام و دستاورد مهم جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:امیدوارم در پرتو حضور و مشارکت فعال، گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در برنامه های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شاهد تجلی این پیام باشیم.
7403/ 6133/ تنظیم: محسن آقاگلی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.