رسول قلی زاده روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: این باشگاه برای حضور در لیگ برتر امید باشگاه های کشور سال گذشته اقدام به خرید امتیاز تیم مقاومت قرچک کرده و امسال این تیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله نهایی صعود نمود.
وی ادامه داد: اگر ناملایمت های فوتسال در رقابت های امید باشگاه های کشور اتفاق نیفتد، تیم آتلیه طهران قم قهرمان این رقابت ها خواهد شد.
قلی زاده با اشاره به ترکیب کادر فنی این تیم گفت: تقی عطایی به عنوان سرمربی، اصغر احمدی از بازیکنان تیم بزرگسالان به عنوان کمک مربی و مهدی کوهستانی به عنوان مدیر تیم به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی ادامه داد: تیم امید آتلیه طهران قم با ترکیب بومی در رقابت ها شرکت کرده و از چند بازیکن این تیم در رقابت های لیگ برتر بزرگسالان نیز استفاده کردیم.
مسابقات لیگ برتر امید باشگاه های کشور از روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در مشهد مقدس آغاز خواهد شد و دو تیم از استان قم در این رقابت ها حضور دارند.
برنامه های این رقابت ها به این صورت است که روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه تیم های هیات فوتبال قم و آتلیه طهران قم و شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد، روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه تیم های آتلیه طهران قم با شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد با هیات فوتبال قم و روز جمعه نیز هیات فوتبال قم با شهروند ساری و آتلیه طهران قم با موعود پیرادل مشهد رقابت خواهند کرد.
مسابقات فوتسال امیدهای کشور از مهرماه امسال با حضور 14 تیم در قالب 2 گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد، در گروه اول تیم‌های فرش‌آرا مشهد، آتلیه ‌طهران قم، طاها تنکابن، ماهان‌تندیس قم، گیتی‌پسند اصفهان، پرسپولیس خوزستان و کشاورز قزوین و در گروه دوم نیز شهروند ساری، پدیده نصف جهان اصفهان، شهرداری رشت، موعود پیرادل مشهد، دبیری تبریز، شهید کوچه ‌تبار قزوین و ملی حفاری ایران حضور داشتند.
در نهایت از گروه اول تیم های هیات فوتبال قم و آتلیه طهران قم و از گروه دوم نیز شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد به مرحله نهایی صعود کردند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.