به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی،دراین پیام آمده است: خبر ناگوار حادثه کشتی نفتکش که منجر به جانبختن بهترین فرزندان ایران شد موجب تاسف و تاثر گردید.بی تردید این مصیبت برای ما و ملت بزرگوار ایران و خانواده عزیزان ازدست رفته سنگین است که با عنایت پروردگار عالم باید تحمل شود.
پیام ادامه یافته است: امید است مسئولان محترم هرچه سریعتر علت حادثه را پیگیری و کارهای لازم را برای آرامش خانواده این عزیزان انجام دهند. اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق، درگذشت این عزیزان را به بازماندگان شان و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران الهی برای ارواح آنان مسئلت می کنم.
به گزارش ایرنا 16 دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.
پس از این واقعه کشتی چینی بدون آسیب کلی و در حالیکه خدمه آن سالم ماندند از منطقه خارج شد ولی، نفتکش سانچی با 30 تبعه ایرانی و دو بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای سنگین شد که کار امداد رسانی در منطقه را با مشکل مواجه و در برخی مواقع ناممکن کرد.
7403/6133/ تنظیم: محسن آقاگلی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.