به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی پنجشنبه شب در دومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی دفاع مقدس با نام «هشت بهشت»، افزود: باید در عرصه دفاع مقدس و معرفی ارزش های والای شهادت، اقداماتی صورت گیرد تا نسل های آینده بتوانند آنطور که شایسته است واقعیت های این رویداد را درک کنند.
وی اضافه کرد: هنر ابزار بسیار مناسبی برای معرفی گذشته بسیار پربار و ارزشمند به نسل های آینده است که فیلم سازی یکی از بهترین شیوه های در دسترس امروزی است.
وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان است با تمام توان از هنرمندان جامعه حمایت نمایند تا اقداماتی فاخر و ارزشمند برای معرفی فرهنگ جهاد و شهادت برای تمام اقشار جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.
صادقی بیان کرد: ایران اسلامی دارای تاریخ بسیار بلند انقلاب اسلامی از نهضت سال 42 تا دفاع مقدس است که بسیار ارزشمند است که معرفی زوایای مختلف این تاریخ غنی می تواند انسان های با بصیرت و فرهیخته تربیت کند و به جامعه تحویل دهد.
آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی دفاع مقدس با نام «هشت نوشت» در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد؛ این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن سینمای جوانان ایران ترتیب یافت که 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید و هشت تن موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
تجلیل از 2 خانواده شهدای مدافع حرم و اجرای برنامه تلفیقی از موزیک و دمامه زنی از دیگر برنامه های این آیین بود.
در این آیین احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشادس اسلامی و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.
/2085/ 6133/ خبرنگار: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.