حسین گنجیان دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: امسال فرصت مناسبی برای اثبات توانمندی های بازیکنان و کادر فنی بومی قم در تیم صبا بود ولی متاسفانه از این فرصت خوب استفاده نکرده ایم و با تغییر پی در پی مربیان، ثبات در این تیم حاصل نشد.
وی ادامه داد: با این وضعیت، آینده روشنی در انتظار صبای قم نیست وهم مدیریت باشگاه و هم مسئولان در این زمینه کم کاری کردند.
مربی سابق تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور یادآورشد: ما ظرفیت های خوبی در رشته فوتبال در استان قم داریم و باید با تزریق آنها به تیم فوتبال صبا، زمینه را برای صعود تیم به لیگ برتر فراهم می کردیم.
گنجیان با اشاره به راهکارهای نجات صبا از سقوط به لیگ دسته دوم، در زمان باقیمانده گفت: باید تیم از نظر کادر فنی، بازیکنان و مالی تقویت شود تا حداقل در سال جاری در لیگ دسته یک باقی بماند.
وی ادامه داد: در این فصل متاسفانه تیم فوتسال هیات فوتبال قم نیز به لیگ دسته یک سقوط کرد و سال خوبی برای فوتبال و فوتسال استان نبود و ما باید با ریشه یابی مشکلات دنبال درمان باشیم.
تیم فوتبال صبای قم هم اکنون با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار دارد و این تیم همراه با راه آهن از گزینه های سقوط هستند. این تیم در فصل جاری پنج سرمربی را برکنار کرد و اکنون بدون سرمربی می باشد. صبای قم روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام راحل قم با نتیجه 4 بر 1 از آلومینیوم اراک شکست خورد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.