آیت الله حسن ممدوحی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: دشمن در حوزه های مختلف از جمهوری اسلامی زخم خورده و عصبانی است، بر همین اساس، تمام تلاش خود را برای انتقام گیری و ضربه زدن به کشور ما به کار می گیرد.
وی ادامه داد: هر چند حوادث ایجاد شده در کشور تلخ و تاسف بار است، ولی اکنون وقت آن است که کسی دم از اختلاف و 'من و تو' نزند، چون دشمن برای مقابله با ما وارد شده است و نباید روی مسائل جرئی با هم دعوا و مشاجره کنیم.
ممدوحی اظهار داشت: همه قوا و مسئولان دست در دست هم، برای جبران کمبودها و نارسایی های اقتصادی تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه عده ای تفاوت انتقاد و اعتراض را نمی دانند، گفت: مردم باید بدانند انتقاد صحیح و حق آنها می باشد ولی قانون خاص خود دارد، اگر انتقاد در مسیر درست قرار گیرد همه آن را می پسندند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: گاهی ممکن است برخی مطالبه درستی هم داشته باشند ولی آیا راه آن تخریب و ضربه زدن به بیت المال است؟ درکشور قانون حاکم است و همه چیز باید از مسیر مجاری قانون دنبال شود.
ممدوحی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رئیس جمهوری مبنی بر اینکه برخی حوادث طبیعی مانند زمین لرزه و خشکسالی از اراده دولت خارج است، گفت: این حرف درستی است و مسائل طبیعی در کشور وجود دارد و باید پیش بینی های لازم صورت بگیرد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.