حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله عابدی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد:تمام تلاش امام راحل، ایجاد وحدت بین مردم و مسئولان بوده و ایشان از هر اقدام و عملی که باعث ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان می شد، جلوگیری می کردند.
وی ادامه داد: ما نیز تربیت شده مکتب حضرت امام راحل هستیم، هر چند دربین مردم فهیم و رشید ایران کسانی هستند که همیشه ناراضی بوده و آرامش را برنمی تابند، ولی به این افراد توصیه می شود مطالبات خود را از طریق قانونی پیگیری کنند.
عابدی بیان داشت: مردم باید به نقطه ای برسند که کجا باید به مسئولان و مردم کمک کرده و کجا باید در صحنه باشند، امروز همه باید برای رفع مشکلات دست به دست هم دهیم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از گرانی ها و مشکلات معیشت مردم ریشه درخارج و تحریم های اقتصادی دارد ، اظهار داشت: برخی از مشکلات نیز مربوط به دوره هایی است که برخی مسئولان گذشته نتوانستند آنگونه که باید خوب مدیریت کنند.
وی اظهار داشت: از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که بودجه کشور ما علاوه بر نفت به کشاورزی نیز وابسته است و ما 17سال با خشکسالی های پیاپی مواجه هستیم.
عابدی گفت: با وجود تحریم های اقتصادی و خشکسالی، کشور ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته و در کشاورزی بیش از ظرفیت خود تولید می کنیم.
وی با بیان اینکه در برخی زمینه ها ما تاوان برخی بدمدیریت های گذشته را می دهیم، گفت: باید امروز در کنار هم باشیم و برای رفع مشکلات دست به دست هم دهیم.
عابدی اظهار داشت: به صورت طبیعی به دلیل موفقیت های جمهوری اسلامی، دشمنان از ما عصبانی هستند، ما اسرائیل غاصب و آمریکا را در منطقه زمین گیر کردیم و به صورت طبیعی آنها بیکار نمی نشینند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.