محسن نادری روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر مدیرکل ورزش و جوانان قم بخواهد بنده در این استان در این سه رشته فعالیت خواهم کرد و در غیر از این صورت، دلخوشی های لازم برای سرمایه گذاری در قم به دلیل برخی برخوردها ندارم.
وی گفت: عده ای تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم در لیگ برتر باشگاه های کشور را متهم می کنند که بازیکنان و کادر این تیم بومی نیستند در حالی که هفت عضو اصلی این تیم، اهل قم می باشند.
نادری اظهار داشت: نگار موسوی، عطیه نادری، نسیبه نظری، فاطمه ضرغام، مریم نظری، سحر واشیان و نسیم حیدری اعضای بومی تیم نادرشیمی قم را تشکیل می دهند.
وی گفت: ما تاکنون بیش از 800 میلیون ریال برای تیم بسکتبال نادرشیمی بانوان قم در لیگ برتر هزینه کردیم و تنها اداره کل ورزش و جوان 100 میلیون ریال به عنوان ورودی مسابقات به تیم کمک کرد.
وی با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان وی گفت: حمایت ایشان از ورزش بویژه بسکتبال بانوان خوب بوده و تنها در صورتی که ایشان درخواست داشته باشند سال آینده فعالیت های این باشگاه در قم متمرکز می شود.
نادری با اشاره به آخرین وضعیت تیم بسکتبال نادرشیمی بانوان قم گفت: این تیم که هفته گذشته به یک هشتم نهایی صعود کرده در هفته جاری دو بازی رفت و برگشت را با تیم آرارات اصفهان برگزار خواهد کرد که در صورت پیروزی یکی از چهار تیم صعود کننده می باشد.
وی، از مذاکره باشگاه با بازیکن خارجی خبر داد و گفت:یکی از بازیکنان خارجی از کشور اوکراین به زودی در قم حاضر و بعد از تست سلامت، به عنوان بازیکن تیم به میدان می رود.
نادری خاطرنشان کرد: ما برنامه های خوبی برای سرمایه گذاری در ورزش داریم ولی متاسفانه اذیت می شویم و سرمایه گذار آرامش لازم را ندارد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.