محمد رضا سیرلانی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اکبرپور اکنون هدایت تیم کیمیا فرآیند قم را برعهده دارد ولی به دلیل این که نمی توانیم برای او کارت صادر کنیم روی نیمکت نمی نشیند.
وی ادامه داد: با آمدن اکبرپور تحولات زیادی در تیم کیمیا فرآیند ایجاد شده و این تیم توانست در همدان تیم شهرداری این استان را شکست دهد.
وی همچنین از مشکلات انتقال تیم از تهران به قم انتقاد کرد و گفت: پیگیری های ما تاکنون نتیجه نداده و در سال جاری بازی های تیم در صباشهر تهران برگزار خواهد شد و این مساله مطلوب ما نیست.
سیرلانی خاطرنشان کرد: تیم کیمیا فرآیند روز چهارشنبه هفته جاری باید در صباشهر از تیم شهرداری فومن میزبانی کند و اگر بتوانیم در این مسابقه پیروز شویم جایگاه خوبی در جدول پیدا خواهیم کرد.
وی گفت: تیم کیمیا فرآیند قم هم اکنون از بین 11 تیم با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و تلاش ما صعود این تیم به لیگ دسته یک می باشد.
تیم کیمیا فرآیند در سال جاری سهیمه لیگ دسته دوم تهران بود که به استان قم منتقل شد، ابتدا جهانبخش جعفری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران سکان سرمربی گیری این تیم را برعهده گرفت که بعد از استعفای وی سیاوش اکبرپور هدایت این تیم را برعهده گرفت.
سیاوش اکبرپور که از بازیکنان شاخص تیم استقلال تهران بود، 2 هفته قبل به عنوان دستیار سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد انتخاب شده بود که کارت وی صادر نشد و در تیم کیمیا فرآیند قم ماندگار شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.