به گزارش ایرنا، در نیمه نخست این بازی، تیم صنایع گیتی پسند اصفهان با حمله های متعددی که بر روی دروازه قم داشت، توانست با 2 گل احمد اسماعیل پور و علی اصغر حسن زاده در دقایق 7 و 15 با حساب 2 بر صفر این نیمه را به سود خود به پایان برساند؛ در این نیمه تیم قم چند موقعیت گل داشت که نتوانست به ثمر برساند.
نیمه دوم را نیز 2 تیم با حمله بر روی دروازه یکدیگر شروع کردند و آتلیه طهران قم در دقیقه 27 توسط محسن شنوفی به گل اول خود دست یابد، اما در ادامه این تیم اصفهانی بود که توسط سرگروه خود علی اصغر حسن زاده در دقیقه 28 به گل سوم رسید.
در ادامه 2 تیم حملات زیادی به روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که تیم آتلیه طهران قم توانست در دقیقه های 38 و 40 توسط طاها نعمتیان و مهران رضاپور 2 گل دیگر به ثمر برساند و این دیدار با حساب 3 بر 3 مساوی خاتمه یافت.
بر اساس این گزارش، پس از اتمام این دیدار برخی از بازیکنان و کادر فنی تیم صنایع گیتی پسند اصفهان نسبت به قضاوت و نتیجه این دیدار اعتراض داشتند و در رختکن به داوران این مسابقه اعتراض کردند.
رضا وثوقی، حسینعلی محمدنژاد، حمیدرضا قدسی راغب و محمدمهدی حقوقی داوران مسابقه، فرهاد حسینیان ناظر داوری و حسین مرادخانی نماینده فدراسیون فوتبال در این دیدار بودند و حدود یک هزار و 700 تن تماشاگر از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.
در تیم آتلیه طهران قم، هاشم فرجزاده (سرگروه)، محمد دهقانی فردویی، مسعود ایازی پور، محسن شنوفی، روح الله ایثاری، سعید قلندری، مهدی فتاحی، مهران رضاپور، علی ابراهیم بیگی، محسن بخشی، طاها نعمتیان و ناصر اطمینان به سرمربیگری سید وحید غیاثی و سرپرستی علی مسعودی حضور داشتند.
در تیم صنایع گیتی پسند اصفهان، علی اصغر حسن زاده (سرگروه)، حسین حسینی، محمد محمدی، محمد کشاورز، احمد اسماعیل پور، لئوناردو سیلوا، محمدحسین درخشان، سعید احمدعباسی، سعید افشاری، مسعود دانشور، ابوالقاسم عروجی و محمد زارعی به سرمربیگری حسین شمس و سرپرستی مهدی پاسبانی حضور داشتند.
آتلیه طهران قم با 9 برد، 6 تساوی، 7 باخت، 57 گل زده و 53 گل خورده، 33 امتیازی است و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد و یکم دی ماه امسال ساعت 16 مهمان تیم شهروند ساری است.
صنایع گیتی پسند اصفهان نیز با 14 برد، 6 تساوی، 2 باخت، 75 گل زده و 47 گل خورده، 48 امتیازی است و در رده دوم قرار دارد و یکم دی ماه امسال ساعت 16 میزبان تیم پارسیان شهر قدس است.
در ابتدای این مسابقه نیز از سوی باشگاه آتلیه طهران قم از حسین شمس، علی اصغر حسن زاده (مرد سال فوتسال آسیا) و ابوالقاسم عروجی، سرمربی و بازیکنان تیم صنایع گیتی پسند اصفهان که سابقه حضور در تیم های قم را نیز داشته اند، تقدیر شد.
هیات فوتبال قم، نماینده دیگر استان قم در لیگ برتر فوتسال کشور نیز امروز در مشهد برابر تیم فرش آرای این شهر 2 بر 1 شکست خورد و تنها گل تیم قم را در این مسابقه مهدی زاهدی به ثمر رساند؛ این تیم یکم دی ماه ساعت 16 در سالن نخلستان شهر قم میزبان مس سونگون، صدرنشین این رقابت هاست.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.