به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ صیاد درویشی روز چهارشنبه در گفت و گویی با بیان این که برنامه ریزی منظم و منسجم از سوی پلیس قم در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است، اظهارداشت: پلیس قم توانسته در روزهای اخیر با تلاش های مضاعف و شبانه روزی طی چندین عملیات در محورهای مواصلاتی بیش از 444 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کند که در این رابطه تعداد هفت نفر قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.
وی با بیان این که از این مقدار مواد مخدر مکشوفه، 308 کیلوگرم تریاک، 131 کیلوگرم حشیش و بقیه از نوع مواد مخدر صنعتی بوده است، گفت: کشفیات مواد مخدر از ابتدای آذرماه تا بیستم این ماه، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 30 درصد افزایش داشته است.
درویشی ادامه داد: از آنجایی که یک پیوستگی و رابطه معنی دار بین جرایم مرتبط با مواد مخدر و سرقت های استان به ویژه سرقت های خرد وجود دارد دامنه اقدام ها و عملیات های پلیس در حوزه مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر به شکل جدی تری دنبال می شود و تلاش خواهیم کرد با مداخله در وضعیت وقوع جرایم بتوانیم گام خوبی را در جهت کنترل و مهار سرقت برداریم.

** دستگیری سارقان 10 دستگاه خودرو پراید در قم
رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری یک زوج سارق در قم به اتهام سرقت 10 دستگاه خودرو پراید خبر داد.
سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامی شکوهیه قم حین گشت زنی در جاده قدیم قم - تهران، یک دستگاه خودرو پراید مسروقه را پس از استعلام شناسایی و متوقف کردند.
وی گفت: متهمان خود را زوج و اهل یکی از استان های همجوار معرفی کردند که در ادامه جهت تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: این افراد در پلیس آگاهی و در تحقیقات سرانجام لب به اعتراف گشوده و به سرقت 10فقره سرقت خودروهای پراید در شهرهای قم، کرج، چالوس و سایر شهرهای شمالی برای تامین مخارج اعتیاد اعتراف کردند و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.