به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید افزود: واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت در این حوزه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات کنونی اقتصاد است.
وی با بیان این که حذف قوانین و مقررات مزاحم و دست و پاگیر از اولویت های اساسی در جهت کاهش هزینه ها و موانع تولید است، اظهار داشت: حمایت های مالی و ارائه تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی بسیار مهم است و باید هرچه بیشتر و بهتر مورد توجه بانک ها قرار بگیرد.
استاندار قم با بیان این که نباید به دلیل وجود برخی موانع و مشکلات در حوزه های مالی و مالیاتی و لزوم رعایت حقوق بانک ها، واحدهای تولیدی به تعطیلی کشانده شود، خاطرنشان کرد: فقط با رونق تولید و گردش مالی مناسب در حوزه اقتصاد، مشکل بدهی های معوق بانک ها برطرف می شود.
وی بر ضرورت رسیدگی سریع و دقیق به مشکلات مالی واحدهای تولیدی و تلاش برای برطرف کردن آنها با تعامل و همکاری بانک ها تاکید کرد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باید یک به یک مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و با اهتمام ویژه مسئولان برطرف شود.
جلسه ستاد تسهیل تولید استان قم با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.