به گزارش ایرنا، محمود خوراکچی شامگاه جمعه در پایان دیدار با تیم هیات فوتبال قم در سالن نخلستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم هیات فوتبال قم بازیکنان جوان و کم تجربه ای دارد، ولی در این مسابقه این بازیکنان نشان دادند که بازیکنان توانمندی هستند و آینده فوتسال قم را رقم می زنند و اگر این جوانان مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند، برای آینده تیم ثمربخش خواهند بود.
وی با اشاره به این که در این مسابقه هر دو تیم در انتهای جدول قرار داشتند و برای بقا نیازمند پیروزی بودند، گفت: از ابتدای هفته با بازیکنان خود تمرین و صحبت کرده بودیم که از این مسابقه باید 3 امتیاز را کسب کنیم.
وی اظهار کرد: گمان نمی کردیم با این اختلاف گل بتوانیم تیم قم را شکست دهیم و تلاش می کردیم با همان اختلاف گل کم، نتیجه بازی را حفظ و 3 امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم؛ اما توانستیم موقعیت های به دست آمده را به گل تبدیل کنیم.
خوراکچی بیان کرد: در این مسابقه امیر احمدپور دروازه بان تیم ما خوب درخشید، اما دروازه بان قم مانند بازی پیش و مسابقه با تیم تاسیسات دریایی تهران نبود، ما بازی های گذشته تیم هیات فوتبال قم را تحلیل و بررسی کرده بودیم و نقطه قوت این تیم دروازه بان آن بود.
سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس خاطرنشان کرد: تجربه تیمی ما و انگیزه بالای بازیکنان ما از جمله دلیل های برد ما در این مسابقه بود.
وی با بیان این که در نیم فصل دوم چند بازیکنان را به تیم اضافه کردیم و برای گرفتن نتیجه به زمان نیاز داریم، افزود: در 5 بازی باقی مانده تمام تلاش و کوشش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.
خوراکچی اظهار کرد: با توجه به حساسیت این مسابقه در انتهای جدول، امروز داوران این دیدار نیز قضاوت خوبی را داشتند.
این مسابقه با حساب 9 بر 2 به سود پارسیان با گل های مهدی فتح ‌خانی و سید حسین رضوی برای قم و گل های علی عابدین (3 گل)، شهرام شریف زاده (3 گل)، امین مهماندوستان (2 گل) و دانیال کیلویلی (1 گل) برای پارسیان پایان یافت.
تیم پارسیان شهر قدس (استان تهران) نیز با 5 برد، 3 تساوی، 13 باخت، 45 گل زده و 73 گل خورده، 18 امتیازی است و در رده سیزدهم قرار دارد و 24 آذرماه جاری ساعت 16 میزبان تیم مقاومت کرج (استان البرز) است.
تیم هیات فوتبال قم نیز با 9 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده:جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.