به گزارش ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی ، وی روز سه شنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم افزود: پیروزی های پی در پی مقاومت درسایه همبستگی و وحدت کشورهای مقاومت به دست آمده است و بدون این وحدت، اوضاع به گونه ای دیگر رقم می خورد.
وی با تاکید بر ضرورت وحدت هرچه بیشتر مسلمانان و تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام(ص)
و حضرت امام صادق(ع)خاطرنشان کرد: وجود پیامبر اسلام (ص) در ابعاد مختلف قابل بررسی است که باید ابعاد وجود این شخصیت بزرگ برای جهان و جامعه اسلامی تبیین شود تا انسان ها آشنایی لازم را داشته باشند.
آیت الله نوری همدانی گفت:قابلیت دریافت وحی و قرآن را از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه پیامبر اسلام(ص) ذکر کرد و با استناد به تفسیر المیزان گفت: بعضی به دلیل نداشتن شناخت نسبت به پیامبر اسلام (ص)، ایشان را نابغه معرفی می کردند در حالی که پیامبر مرد الهی بود و اخلاق پیامبر به عنوان یک الگو برای همه انسانها مطرح است.
آیت الله نوری همدانی امامت را تکمیل کننده نبوت دانست و خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) توانست با تربیت شاگردان برجسته، اسلام حقیقی و ناب را به همگان معرفی و مقابل انحرافات ایجاد شده مقاومت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث بحرین، مقاومت بیشتر مردم در حمایت از شیخ عیسی قاسم را خواستار شد و برای سلامتی و شفا رهبر شیعیان بحرین دعا کرد.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.