به گزارش ایرنا، پیکر این معلم شهید پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای قدس قم تا میدان شهدای این شهر تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم انتقال پیدا کرد و در در قطعه 22 در کنار دیگر هم رزمانش به خاک سپرده شد.
نماز میت بر پیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) توسط آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه شد.
حضور تعدادی از دانش آموزان که با پیشانی بند و چفیه و تصاویر این شهید در پیشاپیش جمعیت در حرکت بودند، جلوه ای خاص به این مراسم داده بود.
برخی از دانش آموزان نیز با در دست داشتن شاخه های گل در مقابل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم مستقر شده بودند و به هنگام عبور پیکر شهید از این مکان استقبال با شکوهی را انجام دادند.
مشایعت کنندگان پیکر شهید عسکری در حالی که بر سر و سینه می زدند، با سر دادن شعارهای «الله اکبر» ، «لبیک یا زینب»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا خامنه ای»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر داعشی» اقدام های مذبوحانه استکبار و سردمداران آن در کشورهای منطقه را به شدت محکوم کردند.
مراسم وداع مردم شهر قم با پیکر شهید عسکری جمکرانی، شب گذشته و در حاشیه مراسم دعای کمیل در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد و صبح امروز نیز زائران مسجد مقدس جمکران در حاشیه مراسم دعای ندبه با پیکر این شهید مدافع حرم وداع کردند.
شهید عسکری از فرهنگیان قم، طلبه حوزه علمیه و از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بود که هفته گذشته در جریان آزاد سازی شهر بوکمال از آخرین پایگاه های داعش در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
7403/1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.