به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مرتضی نجفی‌قدسی، در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم که همزمان با سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) و به همت دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در قم برگزار شد، اظهار داشت: به منظور پاسداشت سی و ششمین سالگرد ارتحال حضرت علامه طباطبایی (رض)، چهارمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه تدارک دیده شد تا شخصیت این عالم وارسته بیش از پیش مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.
وی افزود: در این مراسم از بیانات مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، مستفیض می‌شویم و پس از آن برخی از بزرگان و پیشگامان عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی که در جایگاه جمعه و جماعت، وعظ و خطابه، نشر و بیان احکام قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) در سطح داخلی و خارجی توفیقات خوبی داشته‌اند، مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرند.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) اضافه کرد: پانزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه نیز در شامگاه روز چهارشنبه هشتم آذر ماه از سوی مجمع عالی تفسیر قرآن در دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) برگزار خواهد شد که در این مراسم از بیانات مفسر گرانقدر آیت‌الله العظمی جوادی آملی بهره‌مند می‌شویم و در این همایش نیز چند تن از فعالان و پیشکسوتان قرآنی در عرصه تفسیر و تحقیق علوم قرآنی مورد تکریم قرار می‌گیرند.
وی گفت: همچنین در شامگاه پنجشنبه نهم آذر ماه نیز حضرت آیت‌الله مصباح یزدی از شاگردان برجسته حضرت علامه طباطبایی(ره) در جمع اساتید حوزه و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(رض) در دارالقرآن علامه به ایراد سخن می‌پردازند.
نجفی قدسی در پایان گفت: علما و مراجع تقلید همواره مشوق و حامی ما برای گسترش مباحث تفسیری در حوزه بوده اند و از این رو به بودن در این راه مفتخر هستیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 800122
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.