آیت الله حسن ممدوحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تقدیر الهی، داعش به دست خود کشورهای اسلام و جبهه مقاومت تضعیف و برای همیشه به تاریخ پیوست. حامیان و پدیدآورندگان منطقه ای و بین المللی داعش نیز در پیشگاه مردم منطقه و جهان، رسوا و روسیاه شدند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: باید به هوش باشیم داعش از جای دیگر ظهور نکند و اگر از جای دیگری سربرآورد به فوریت باید سر آن قطع شود.
آیت الله ممدحی اظهار داشت: داعشی ها چنان وحشیانه عمل کرده اند که حتی خود وهابیت نیز دیگر به سمت تفکر خشونت بار آنها نمی رود و این گروه تکفیری برای همیشه نابود شده است.
وی تصریح کرد: وعده های خداوند حتمی و قطعی است و همانگونه که داعشی ها در منطقه جنایت کرده و انسان های مظلوم را به خاک و خون کشیدند، خداوند نیز داعشی ها را به عذاب خود مبتلا خواهد کرد.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30 آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.