به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیام این نهاد به مناسبت پایان سیطره داعش بر کشورهای عراق و سوریه، آمده است: این طلوع مجدد اسلام ناب و مقاومت اسلامی به برکت خون شهدایی است که مظلومانه و مقتدرانه در برابر وحشی‌ترین گروه تروریستی جهان به جهاد پرداختند و پرچم کفر داعشی را سرنگون کردند.
در این پیام آمده است: داعش، جبهه‌ی النّصره و سایر گروه‌های خبیث، مزدور و تروریستی تکفیری وابسته، که در ذیل چتر حمایت آشکار آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان آنها در منطقه رشد و توسعه پیدا کرده بودند، در طول چندین سال فساد و خونریزی در سوریه و عراق فجایعی سهمگین و غیرقابل تصور به بار آوردند. امروز ثمره مقاومت و جهاد رزمندگان اسلام در سوریه و عراق این وحشیان کافر را به جهنم سوزان عذاب الهی فرستاده است.
پیام حاکیست: حشدالشعبی مقاوم و معتقد، حزب الله قهرمان و سید مقاومت جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون عراق و سپاه همیشه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، مقتدرانه در کنار ارتش عراق و سوریه چنان پیروزی بزرگی را برای جهان اسلام رقم زدند که خشم و زبونی داعش و حامیانشان را بر انگیخته است.
در این پیام بیان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک این پیروزی شادی آفرین به تمام ملت‌های منطقه و به خصوص مردم مظلوم عراق و سوریه؛ از نقش موثر و حیاتی مرجعیت شیعه حضرت آیت الله العظمی سیستانی تقدیر کرده و اعلام می‌دارد: مدیریت راهبردی و امام گونه رهبر معظم انقلاب ‌حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در کنار خلوص و ولایت مداری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نقشی اساسی و مهم در تحقق این پیروزی بزرگ داشته است.
در این پیام تاکید شده است: اکنون وظیفه مهم و حیاتی علما و متفکران اسلامی ایجاب می‌کند با روشنگری و آگاهی بخشی، تفکر سیاه و باطل وهابیت و تکفیر را رسوا نمایند و به معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و تفکر جهادی استکبار ستیزی در جوامع اسلامی و انسانی بپردازند، تا مسلمانان و آحاد بشریت را برای مواجهه با نقشه های شوم استکبار جهانی آماده سازند؛ باشد که شر این شجره خبیثه برای همیشه از جهان کوتاه شود.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
7405/ 6133/ تنظیم: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.