هادی سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پایگاه های ثابت در روز اربعین در محورهای مواصلاتی بخش های کهک، جعفریه، خلجستان، سلفچگان و 2 نقطه آزادراه قم - تهران به صورت آماده باش خواهند بود تا به مسافران خدمات ارائه کنند.
وی افزود: چهار پایگاه سیار در داخل حرم حضرت معصومه(س) و چهار پایگاه در میدان آستانه و خیابان های منتهی به این حرم مطهر خدمات امدادی را ارائه خواهند کرد.
وی با اشاره به این که در مسجد مقدس جمکران نیز یک پایگاه سیار فعال خواهد بود گفت: خدمت رسانی به زائران و عاشقان مکتب اهل بیت(ع) در کل پایگاه ها با حضور 80 تن از پزشکان، پرستاران و امدادگران انجام می شود.
وی ادامه داد: همچنین تعدادی آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس امدادی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای روز اربعین در اطراف حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: تیم واکنش سریع نیز در خیابان ساحلی قم فعال است تا در صورت نیاز به امداد رسانی در نقاط مختلف شهر حضور پیدا کند.
سلیمی به خدمات رسانی تیم های امدادی در در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: با فعالیت بیش از 110 تن از نیروها و متخصصان هلال احمر، به یک هزار و 832 تن از زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) خدمات ارائه شد.
/8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.