به گزارش ایرنا، در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و همیاران پلیس که روز چهارشنبه همزمان با هفته نیروی انتظامی در قم برگزار شد، پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از سمیه حیدری خبرنگار ایرنا مرکز قم به دلیل تهیه و انتشار اخبار، گزارش و مصاحبه های تاثیرگذار در زمینه فرهنگ ترافیکی با اهدای لوح تقدیر نمود.
در بخشی از این لوح سپاس که به امضای سرتیپ دوم پاسدار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی و سرهنگ احمد پوربافرانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم رسیده، آمده است: گسترش فزاینده تردد وسایل نقلیه در معابر عمومی، لزوم توجه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایجاد بسترسازی مناسبت جهت حفظ حقوق سایرین را می طلبد.
در بخش دیگری از این لوح افزوده شده است: اینجانب بر خود لازم می دانم بر حسن همکاری و زحمات شما خواهر گرامی که با تلاش و همت خود موجب اشاعه فرهنگ صحیح رانندگی در بین دیگران شده و باعث پیشبرد اهداف عالی راهنمایی و رانندگی شُدید ارج گذاشته و از جنابعالی به عنوان همکار نمونه ترافیکی استان قم در سال 1396 تقدیر و تشکر نمایم.
همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و همیاران پلیس با حضور سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم و جمعی از مسئولان استانی و همیاران ترافیک در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.
در این همایش تعدادی از همیاران پلیس، فرهنگ یاران ترافیک و راهوران محله تجلیل شدند.
14 تا 20 مهرماه هفته ناجا با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» نامگذاری شده است.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.