به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم، با اشاره به مشکلات اعتباری دولت برای اتمام طرح های نیمه تمام، خصوصی سازی را از سیاست های دولت تدبیر و امید برای تسریع در اجرای طرح های عمرانی عنوان کرد و افزود: مسئولان استانی باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.
صادقی با تاکید بر پیگیری مدیران برای جذب اعتبارات ملی سال 96 افزود: میزان جذب اعتبارات از شاخص های سنجش عملکرد مدیران دولتی است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات استانی نیز باید بر اساس اولویت بندی طرح های عمرانی به دستگاه های تخصیص یابد.
صادقی همچنین ضمن گرامیداشت هفته ناجا، نقش پلیس در امنیت و آرامش حاکم در جامعه را تاثیرگذار و مهم دانست.
14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است.

** نقش پیشگیرانه دستگاه های نظارتی در کاهش تخلفات اداری
استاندار قم همچنین در دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان قم با اشاره به اهمیت آموزش مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کاهش تخلفات اداری اظهار داشت: توجه به این مهم مشکلات حقوقی ناشی از تصمیمات غلط را کاهش می دهد.
صادقی، نقش دستگاه های نظارتی در افزایش خطرپذیری مدیران را مورد تاکید قرار داد و گفت: خوشبختانه در استان قم شاهد تعامل بسیار خوب دیوان محاسبات با مدیران دستگاه های اجرایی هستیم.
وی با بیان این که در برخی طرح های اقتصادی مدیران بعضا به دلیل ناآگاهی ممکن است در زمینه تصمیم گیری با مشکلاتی مواجه شوند خاطرنشان کرد: این مساله با ارائه آموزش های لازم توسط دیوان محاسبات و سایر دستگاه های نظارتی مرتفع خواهد شد.
صادقی خاطرنشان کرد:‌ باید ضمن حمایت از مدیران دلسوز برای ارائه خدمت به مردم، با افراد سودجو با قاطعیت برخورد شود.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.