مهدی فراهانی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اورژانس 115 قم دارای 20 پایگاه جاده ای و 19 پایگاه شهری است که از ششم تا نهم مهرماه در آمادگی کامل می باشد.
وی اضافه کرد: برای روزهای هشتم و نهم مهرماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی، 12 دستگاه آمبولانس برای اطراف حرم حضرت معصومه(س) و 2 دستگاه نیز برای مسجد جمکران پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: اتوبوس آمبولانس نیز با امکانات و تجهیزات کامل پزشکی و کادر درمانی برای استقرار در میدان آستانه پیش بینی شده است.
فراهانی ادامه داد: سه دستگاه موتورلانس برای اطراف حرم مطهر و 2 دستگاه نیز برای اطراف جمکران ویژه محل هایی که به دلیل حرکت دسته های عزاداری عبور آمبولانس مشکل باشد در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: اورژانس 115 قم تمام محورها و بخش های استان قم را زیر پوشش دارد و حتی المقدور هیات های عزاداری که درخواست پوشش امدادی داشته باشند، در صورتی که به ماموریت های عادی لطمه ای وارد نشود، زیر پوشش قرار می گیرند.
اورژانس 115 استان قم دارای 20 پایگاه جاده ای، 19 پایگاه شهری، یک پایگاه هوایی، 60 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد است.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.