به گزارش ایرنا به از روابط عمومی بنیاد شهید قم ، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم دراین مراسم گفت: جوانان کشور در ادامه راه شهدا در جبهه جنگ نرم باید با هوشیاری وارد شده و پیروز این جبهه باشند.
سید جواد هاشمی افزود: دشمنان دیروز در هشت سال دفاع مقدس علیه نظام اسلامی با تمام توان بپا خاستند و ملتی که تازه انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده بود و با دستهای خالی می خواست به شکست وادار کند اما ایمان راسخ و روحیه ایثار و شهادت و حفظ وحدت در سایه ولایت این اجازه را به دشمنان نداد و آنان را وادار به شکست کرد.
وی تاکید کرد: دشمن همچنان دست از دشمنی بر نداشته و امروز در سایر کشورها علیه اسلام و انقلاب اسلامی بپا خاسته و این بار مدافعان حرم در ادامه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و آنان را وادار به شکست کردند، اگر نبودند امثال حججی ها دشمنان از مرزها عبور می کردند و باید در داخل کشور با آنان مبارزه می کردیم.
وی ادامه داد: امروز بعد از مقاومت مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) دشمن زبون در جبهه ای دیگر با طرح تجزیه کردستان عراق بدنبال ایجاد تفرقه درامت اسلام و تضعیف ملتهای مسلمان است.
در این مراسم تصاویر شهدای شاخص قم از جمله شهیدان زین الدین، اسماعیل صادقی، بنیادی ، کلهری ، دقایقی ، کریمی ، شفیعی ، عابدی ، قاسمی ، خداکرم ، فهمیده ، آخوندی ، دل آذر ، امینی بیات ، حمزه اکبری ، میر قیصری و ... در قالب تابلوهایی رونمایی شد.
این آیین باشکوه همزمان با شکست حصر آبادان به همت شهرداری قم و با همکاری هیات رزمندگان اسلام در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
7403/ 6133/ تنظیم: محسن آقاگلی **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.