به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سردار سید جواد هاشمی در آیین رونمایی از تصاویر 40 شهید استان قم با عنوان چلچراغ، افزود: دشمن با مدسازی و تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی در کمین جوانان است که باید در برابر حیله های دشمن بسیار هوشیار بود.
وی ادامه داد: جوانان کشور در ادامه راه شهدا در جبهه جنگ نرم باید با هوشیاری وارد شده و پیروز این جبهه باشند.
هاشمی در ادامه گفت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس علیه نظام اسلامی با تمام توان بپا خواستند و قصد شکست ملتی که تازه انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده بود را داشتند، اما ایمان راسخ و روحیه ایثار و شهادت و حفظ وحدت در سایه ولایت این اجازه را به دشمنان نداد و آنان را وادار به شکست ساخت.
وی تاکید کرد: دشمن دست بر نداشته و امروز در سایر کشورها علیه اسلام و انقلاب اسلامی بپا خواسته و اکنون مدافعان حرم در ادامه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و آنان را وادار به شکست ساختند، اگر نبودند امثال محسن حججی ها دشمنان از مرزها عبور می کردند و وارد ایران اسلامی می شدند و باید در داخل با آنان مبارزه می کردیم.
وی ادامه داد: امروز بعد از مقاومت مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) دشمن زبون در جبهه ای دیگر به دنبال ایجاد تفرقه در امت اسلام و تضعیف ملت های مسلمان است، چراکه از این طریق به منافع خود دست می یابد‌ و امروز بحث تجزیه کردستان عراق را مطرح کرده است.
هاشمی اضافه کرد: فریاد ما به پیروی از نهضت حسینی همان شعار «هیهات من الذله» در تمامی جبهه ها بوده است، این شعار اباعبدالله(ع) است که آزاده باشیم و هیچگاه زیر بار ذلت نباشیم.
وی با اشاره به این که مرگ با عزت برای ما افتخار است گفت: در این مسیر جوانان به پیروی از شهدا برای حفظ دستاوردهای شهدا باید گوش به فرمان ولایت در مسیر تعالی نظام اسلامی گام بردارند و جبهه های فرهنگی،‌ علمی و غیره نقش موثری را ایفا نمایند.
در این آیین که با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و سید مهدی صادقی استاندار قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد از تصاویر 40 شهید استان قم با عنوان چلچراغ رونمایی شد.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.