به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در این آیین اظهار داشت: این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم علاقه مندان به ویژه جوانان و دانش آموزان دایر است.
سرهنگ احمد بیطرفان با بیان این که محور برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در سال جاری، عزاداری سید و سالار شهیدان است، خاطرنشان کرد: شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء، مراسم عزاداری برگزار خواهد شد و پس از آن بازسازی منطقه عملیاتی والفجر 10 برای مردم به نمایش گذاشته می شود.
عملیات والفجر 10 در ساعت 23:20 بیست و پنجم اسفندماه سال 1366 با رمز مبارک «یا رسول الله(ص)» و با اهداف آزادسازی بخش وسیعی از استان سلیمانیه و انهدام ماشین جنگی دشمن به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی در پایان با اشاره به ضرورت بزرگداشت نام و یاد شهدا و هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: به غیر از برگزاری نمایشگاه «یاد یاران عاشورایی» در هفته دفاع مقدس، حدود 20 عنوان برنامه از جمله غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدا و سرکشی از خانواده شهدا برگزار می شود.
نمایشگاه «یاد یاران عاشورایی» در جوار کوه خضر نبی و در حدفاصل شهرک قدس تا مسجد مقدس جمکران دایر شده و تا ششم مهرماه پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.